چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
1397/09/21
ارسال شده توسط محمدعلی احمدی
436 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
ریشه مشکلات ما کجاست و چگونه آنرا برطرف کنیم؟ + ویدئو
مقدمه تا به حال برای شما پیش آمده که مشکلات مشابهی را در زندگی خود...
ساختمان، آرامش و زاویه دید در انسانها
آرامش در ساختمان در یک ساختمان بلند افرادی زندگی می کردند که سطوح مختلفی از...
تقویت اراده و کمی درباره آن-ویدئو
تقویت اراده برای داشتن آرامش در زندگی، باید به یک سری از کارها بله بگیم...
الف ، ب ، پ، استرس; با الفبای استرس آشنا شوید
مقدمه استرس خیلی از وقت ها ما فکر می کنیم، عامل اصلی استرس ما اتفاقاتی...
داستان شاخه شکسته درخت و عسل درباره فرصت
مقدمه در این پست داستانی را بررسی می کنیم که در آن شخصی به یک...
یک روش 5 مرحله ای برای کنترل افکار ناخواسته و منفی
افکار ناخواسته، همواره ذهن ما را درگیر خود میکند و می تواند در روند زندگی...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.